torsdag 23 januari 2014

Te mot sockersug?

Vad svårt det är att komma på "rätt spår" igen efter jul! Har ca 1 1/2 kg kvar till samma vikt jag hade innan graviditet och ca 4 kg till BMI 25 så känner ingen press för det men för denna sockersug som smygit på mig vill jag göra nåt åt! Köpte te, sockerbalans mot sockerberoendet och immun mot förkylning, det sistnämnda tar jag direkt när jag känner en förkylning är på G, så den hjälper nog men det andra vet inte än hur det verkar! Känner dock mindre sockersug när jag dricker varje dag! Men idag blir det nog en kakbit jag tänkte ta med till jobbet o bjuda på kollegorna då jag tänkte visa upp lille guldklimpen!har gjort egen granola med, bättre ta det till mellanmål än mackor! Måste ha snabba melkanmål som jag kan ta mellan amningarna!
 Nu är det nån som vill ha uppmärksamhet! 

Kram så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar