onsdag 22 oktober 2014

22/10

Nu är hösten här på riktigt! Älskar dessa färger som så många andra! Precis när sommaren är slut får jag lite separationsångest! Men tycker tiden tickar på alldeles för fort nu! Är ju inte långt kvar till jul heller, kan erkänna att jag har köpt lite julklappar redan, nästan alla barnens kusiner är klara ;) vill ju bara baka o pyssla sista tiden innan jul! 

Nåt jag pysslat med denna höst är att jag gjort en del rosor av Lönnlöv! Gillar denna bukett! Dränkte den i Glycerol så har den fortfarande på köksbordet!
För nån vecka sen var vi hos min lillasyster o deras nya hus! Försökte få till en kusinbild, de två yngsta var inte så samarbetsvilliga!! 
I helgen var vi på Prison Island i Linköping! Så kul, konceptet är lite som Fångarna på fortet!
Nähä dags o göra nåt vettigt av dagen! 

Ha det bäst alla sköningar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar